به سایت انجمن فیزیوتراپی ایران خوش آمدید...

امروز یکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳     | ساعت ۱۸:۴۸
flag
صفحه اصلی  >  اخبار  >  خدمات رایگان فیزیوتراپی به مهدکودک‌ها می‌آید آموزش‌وپرورش همکاری کند
وزارت بهداشت استانداردهای خدمات فیزیوتراپی را ابلاغ کرد وزارت بهداشت استانداردهای خدمات فیزیوتراپی را ابلاغ کرد (تعداد بازدید : 3193)
" بنام خالق هستي بخش "
درود بر همكاران فيزيوتراپيست در سراسر كشور؛
يكي از راههاي تعريف و ايجاد امنيت حرفه اي در مورد خدمات و روش هاي درماني هر رشته تخصصي، استانداردسازي خدمات ميباشد و اين كار خطير در موارد مناقشه برانگيز و بين رشته اي همچون استانداردسازي ليزر پرتوان ، شاك ويو ومگنت تراپي و ... نيازمند جمع آوري مدارك و مستندات كامل تر و چانه زني بسيار بيشتري است. از پاييز سال ١٣٩٤ و با شروع فعاليت هيات مديره جديد انجمن ، تدوين و تكميل ٦ عنوان استاندارد خدمات درماني فيزيوتراپي به عنوان دغدغه و ضرورت اصلي در دستور كار كميته فني انجمن قرار گرفت كه تدوين دو استاندارد از آنها در كميته فني هيات مديره قبلي انجمن آغاز شده بود. اين مهم شامل دو بخش اساسي بود: ١-تدوين و تكميل استانداردها توسط اساتيد مجرب با توجه به موضوعات تخصصي موردنظر همراه با جمع اوري منابع ومقالات و شواهد معتبر علمي
 ٢-تصويب استانداردها در نظام پزشكي و بعد از آن در وزارت بهداشت به همراه رايزني با ديگر رشته ها براي تصويب توسط معاونت محترم درمان وزارت بهداشت در بخش اول از كمكهاي مجدانه و بي بدليل اساتيد محترم: دكتر محمد اكبري دكتر جواد صراف زاده فيزيوتراپيست فولادوندي فيزيوتراپيست نيك جوي فيزيوتراپيست پور بهزادي صميمانه سپاسگزاري ميكنيم.
در قسمت دوم كه نياز به مراجعه مكرر وپيگيري مداوم واصلاح ايرادات ساختاري و حرفه اي داشت، به صورت مراجعات روزانه و حضوري به مدت دو ماه متوالي و در ادامه مراجعه و جلسات هفتگي پيگيري لازم صورت گرفت كه از كمكهاي بي شائبه و موثر تمامي اعضاي كميته فني انجمن قبلي و فعلي خصوصا جناب آقاي دكتر اسماعيل ابراهيمي به عنوان دبير محترم بورد، جناب آقاي دكتر محمدعلي محسني رياست محترم انجمن و دكتر صراف زاده دبير پرتلاش انجمن و بازرس محترم جناب موذن زاده بهره فراوان برديم.
در پايان لازم ميدانيم كه از كمكها و تلاش تمامي همكاران كميته فني قبلي بخصوص جناب الستي و امامي و سركار خانم دكتر ارزاني كه بي هيچ منت و چشم داشتي در تدوين و تصويب استانداردها در نظام پزشكي، وزارت بهداشت وسپس ابلاغ آن توسط وزارت رفاه و وزارت بهداشت به كميته فني انجمن ياري رساندند، تشكر ميكنيم. سياست كميته فني انجمن برنامه محوري و حاكميت خردجمعي و منافع عمومي همكاران بوده و با الويت بندي موضوعات مختلف و موردنياز همكاران در سال جديد هم اين روند رو به رشد ادامه خواهد يافت و به دوراز غوغاسالاري و فعاليتهاي تبليغاتي صرف كه فقط گوش معاندين ما را تيزتر ميكند و با توجه به اصل امانتداري و رازداري در جهت نيل به اهداف عاليه رشته عزيزمان گام برميداريم.
خدايا چنان كن سرانجام كار تو خشنود باشي و ما رستگار
 " فيزيوتراپيست مهرداد بهراميان "
مسئول كميته فني انجمن فيزيوتراپي ايران


آبدرمانی.pdf
استاندارد سازی لیزر (Repaired).pdf
استاندارد شاک ویو تراپی.pdf
شناسنامه مگنت تراپی.pdf
فیزیوتراپی یک یا چند ناحیه ب.pdf
فیزیوتراپی قفسه سينه با يا ب.pdf

تاریخ: ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
منبع :


نظرات:

راه های ارتباط با ما
آدرس: تهران، صادقیه، خیابان سازمان آب، بعد از گلناز دهم، ساختمان عرشیا، پلاک 312، طبقه 3 ، واحد 9
icon مکاتبات فقط با صندوق پستی 191-14515 icon
تلفن : 44297617- 44297609- 44297608 
فکس : 44297588 
شماره واتس آپ پشتیبانی وبینارها و سمینارها: 09391717445
شماره واتس آپ پشتیبانی انجمن: 09102274756
ایمیل : info@iran-pta.ir , members@iran-pta.ir
 تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به “انجمن فیزیوتراپی ایران” می باشد.